דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זיכוי במשפט פלילי 

מאת    [ 26/04/2011 ]

מילים במאמר: 645   [ נצפה 3532 פעמים ]

כאשר אתם עומדים בפני משפט פלילי, המילה שאתם הכי רוצים לשמוע היא זיכוי. לסיים את הפרשה העגומה שנקלעתם אליה, ללא עונש וללא רישום פלילי, אשר יכביד עליכם מעתה ואילך וילווה כל צעד שתעשו.

להשיג זיכוי במשפט פלילי זה אינו דבר של מה בכך. מדובר בהליך לא פשוט, אשר מורכב ממשתנים רבים ומתחיל בראש ובראשונה בעורך הדין שמייצג אתכם.

הרקע לעבירה : כשמודבר במשפט פלילי, ישנם הרבה מאוד פרטים קטנים וחשובים, אשר בסופו של דבר מרכיבים את התמונה כולה, עורך דין פלילי טוב ,יודע כיצד להסתכל על סך החלקים ולהרכיב מהם זיכוי.

כך למשל:, מהי העבירה בגינה אתם נשפטים: התחום הפלילי רחב ומגוון, כאשר העבירות נעות בין עבירות אלימות, לעבירות מין, עבירות שוחד, רכוש, איומים, סמים ועוד. מהי חומרת העבירה מהו הרקע למעשה, באילו נסיבות הוא התרחש.  

מהי דעת הקהל: לא פחות חשוב. כיצד נתפס הנאשם בתוך כותלי בית המשפט ומחוץ לו. מי הוא הנאשם, מה העבר הפלילי שלו, מה הוא משדר, כיצד הוא מצטייר, האם הוא משדר אמינות, פגיעות, מעורר רתיעה. במשפט פלילי למהותו של הנאשם תפקיד חשוב ולכן אחד הדברים שעושה עורך דין פלילי, זה להדגיש נקודות חוזק וליצור אמפתיה והבנה למעשיו של הנאשם, על רקע עברו ותוך יצירת הזדהות עם האדם ולא עם המעשה.

איך התנהל ההליך הפלילי מהרגע הראשון: אחד מתפקידיו העיקריים של עורך דין פלילי זה לוודא שכל ההליך הפלילי כנגד מרשו, התנהל כשורה כבר מהרגע הראשון. כך למשל: במידה והגשת כתב אישום מבוססת על ממצאי חיפוש, האם החיפוש נערך כדין - האם נשמרו זכויותיו של הנאשם בכל שלבי החקירה? האם נעשו קיצורי דרך או עיגולי פינות בעת תפירת התיק כנגד הנאשם - כל הליך פלילי העומד בסתירה לזכויותיו של הנאשם, יכול להביא לזיכוי במשפט פלילי ולכן חשוב לדעת לאתר הפרות אילו ולהשתמש בהן כשורה.

איך מתנהלת החקירה הנגדית: לא פעם כתבי אישום מוגשים בהתבסס על עדותו של המתלונן. על מנת להשיג זיכוי במשפט פלילי, חשוב מאוד לדעת כיצד לנהל חקירה נגדית. האם העד משדר אמינות, האם אין סתירה בדבריו, האם יש לו הוכחות מגבות לעדותו או שמה מדובר בסיטואציה של מילה כנגד מילה. לא פחות חשוב, האם יש מניע להגשת התלונה, כמו למשל סכסוך אישי, כעס, טינה, נקמה.

איך התנהל שלב הראיות וההוכחות: כאשר מתנהל משפט פלילי, רשאי כל אחד מהצדדים להציג הוכחות ועדויות התומכות בגרסתו. מדובר בשלב חשוב, לב ליבו של המשפט הפלילי. תפקידו של עורך דין פלילי, המייצג נאשים בעבירות פליליות בשלב זה כפול ומכופל. מצד אחד הפרחת הראיות המובאות על ידי התביעה ומהצד השני הבאת עדויות וראיות תומכות בגרסתו של הנאשם.

 

איך תופס הנאשם את המעשה: האם הנאשם מביע חרטה על המעשה, האם הוא נכון או כבר נמצא בסוג של טיפול, האם הוא מודע לחומרת המעשה ומבקש לשפר ולהטיב את דרכיו. יחסו של הנאשם אל האשמות מולן הוא עומד, יכולות להשפיע על מתן גזר הדין ולהוביל להפחתה ולעיתים אפילו לזיכוי בעת משפט פלילי.

כאשר מתנהל נגדכם משפט פלילי, אתם זקוקים לכמה שיותר תחמושת ולעורך דין פלילי בעל הוכחות בשטח. רק עורך דין כזה יוכל להביא לזיכוי במשפט פלילי ולייצג אתכם נאמנה.

המידע שלפניכם הינו כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/או חוות דעת משפטית. המחברת אינה נושאת באחריות כלשהי כלפי הקוראים ואלה נדרשים לקבל ייעוץ מקצועי משפטי ו/או אחר לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים

נוגה ויזל עורכת דין פלילי .

נייד : 052-3295296

אתר המשרד :

http://nogawiesel.com/


רחוב : ברקוביץ 4 קומה 5 תל אביב
***********
המידע הכלול בהודעה זו נשלח על ידי עורך דין, ונועד להיות חסוי ולשימושם הבלעדי של הנמענים הנזכרים לעיל. ככל שהנמען הוא לקוח,תשדורת זו עשויה להיות למטרת מתן ייעוץ משפטי ועל כן הנה פרטית. תשדורת זו עשויה אף להכיל את תוצר עבודתו של עורך הדין. אם אינך הנמען אליו כוונה התשדורת, דע כי כל החזקה או הפצה של תשדורת זו אסורות בהחלט. אם קיבלת את התשדורת בשוגג, אנא מחק את כל עותקיה ו/או צרופותיה, השמד כל העתק אחר בכל אמצעי אחסנה או הצגה שיצרת מתשדורת זו או מצרופותיה והודע לשולח מיד. הסתמכות על המידע והעצות הניתנים בו, היא על אחריות המשתמשים בלבד ואין לראות במידע כתחליף לסיוע משפטי מקצועי, אלא כהמלצה בלבד.
***********



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב